Skąd w Nas tyle nienamwiści

Generalnie mój stan psychiczny jest dość niestabilny i strasznie łatwo tracę kontakt z rzeczywistością a nawet drobne problemy siedzą wemnie jak jakaś drzazga i męczą jakoś tak od środka .... Ale o co chodzi ??  A chodzi o to... Dlaczego tak trufno nam żyć razem jako społeczeńśtwo jako jakaś lokalna społeczność, dlaczego zawsze znajdzie się menda, która zatrówa życie. Mam nieodparte wrażenie, że neiktózy ludzie żyją tylko po to żeby zesrać się do innych, za to żę ktoś ma inny kolor włosów, tatuaże, czy sspojrzenie albo uśmiech ... Nosz kurwa mać, jako dzieciak myślałem , że jak ja nikomu nic złego nie zrobię to i mi nic złego się nie stanie ... No kurwa nie stety to tak nie dizała .... Staram się żyć zgodnie z zasadami jakie mi wpojono, dziękuję dowidzenia, przepraszam .... Ale czasami po prostu się nie da ... Ludzie mają poczucie nadrzędności i będą udowadnić ci jak to ty jesteś młody i nic nie wiesz i robisz źle i masz robić inaczej .... a zaraz potem nasrają ci na łowe i obrażą się żę minę miałeś nie taką .... Narzucanie swojej opini to chyba nasz sport narodowy, My powiemy ci jak masz myśłeć ......

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poranki